Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Kroz | użytkownik

imię i nazwiskoKrzysztof Ożóg adresLublin zarejestrowany13.04.2008 @00:25:44 ostatnio na stronie14.07.2013 @17:36:29
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwkrzysztofozog.blogspot.com/
digarty46 komentarze928 posty na forum10

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~nath444    25.05.2009 @22:20:34
ostrzegałam? ostrzegałam
~DewyPath    25.05.2009 @09:14:28
Takie to tylko we wrocławskim botanicznym (;
~nath444    24.05.2009 @20:54:51
miło takie coś przeczytac po powrocie na digarta, jednak obawiam sie ze z lepszymi pracami moze byc gorzej, bo dopiero sie ucze, a moj analog zbiera jak na razie kurz
~nath444    24.05.2009 @20:48:41
dziekuję bardzo
~marekvrak    23.05.2009 @16:11:10
świetny opis Dziekuje!
_______
"Fotografia, jako potężne medium wyrazu i komunikacji oferuje nieskończoną różnorodność postrzegania, interpretacji i działania." /Ansel Adams
~DewyPath    23.05.2009 @12:24:10
Mnie tam nie razi niska ocena ale z lekka dziwi, nie wiem czego to kwestia i dlaczego w różnych kręgach to zdjęcie jest skrajnie oceniane. Ciekawe (:
Dzięki za opinię.
^ajednaktak    21.05.2009 @08:45:56
miło mi
^ajednaktak    21.05.2009 @08:41:04
oczywiście że będąto była bardzo dłuuuuuga sesja
^ajednaktak    21.05.2009 @08:34:29
powłoczka to tak maniera przy obróce tej seri pozdrawiam
~DewyPath    21.05.2009 @08:32:18
Dziękuję, za wyczerpujący komentarz do human.s III
Wiele z tego kwestią gustu. Szczególnie większy kontrast - sama lubię, ale w tym przypadku wybitnie psuł przekaz, po prostu fotografia przestawała być lekka.
~DewyPath    21.05.2009 @08:26:51
Witam. To nie brudna matryca tylko wynik ruchu
~mollymaya    20.05.2009 @14:45:03
dzięki, tylko te budynki wyszły za jasne...Niestety słońce mocno dawało..
_______
One picture is worth a thousand words...
~Volfen    20.05.2009 @14:40:39
hohoho Kroz dałeś mi ocenę Dzięki Normalnie zaszczyt
_______
1. Celem Serwisu digart.pl jest przedstawianie prac jego Użytkowników, wymiana poglądów oraz wzajemna pomoc.
~mollymaya    16.05.2009 @13:46:21
dzięki
_______
One picture is worth a thousand words...
~Whucash    10.05.2009 @16:12:31
Wiesz co Krzysiu twoje komentarze zawsze cos wnosza Dzieki
_______
http://www.panoramiczni.pl
Obiektywnie 360st
~Volfen    04.05.2009 @21:37:31
to był specjalny zabieg Po prostu źle była ustawiona na ostrość. A co do lwa tatusia to wierz mi inaczej się nie dało
_______
1. Celem Serwisu digart.pl jest przedstawianie prac jego Użytkowników, wymiana poglądów oraz wzajemna pomoc.
~Volfen    01.05.2009 @11:39:18
jedną parę przy ławeczce wywaliłem Ta wydawała mi się nie istotna więc jej nie ruszałem. Co do koloru to zabieg celowy
_______
1. Celem Serwisu digart.pl jest przedstawianie prac jego Użytkowników, wymiana poglądów oraz wzajemna pomoc.
~Volfen    01.05.2009 @09:34:38
jesteś bardzo konstruktywny Lubie wymagających ludzi
_______
1. Celem Serwisu digart.pl jest przedstawianie prac jego Użytkowników, wymiana poglądów oraz wzajemna pomoc.
~Volfen    01.05.2009 @08:56:06
A poprzedni miś ??
_______
1. Celem Serwisu digart.pl jest przedstawianie prac jego Użytkowników, wymiana poglądów oraz wzajemna pomoc.
~mollymaya    30.04.2009 @11:41:24
musiałam
_______
One picture is worth a thousand words...
~mollymaya    30.04.2009 @11:40:57
dalej jest większa ale musiała wykadrować bo nie była ciekawa....
_______
One picture is worth a thousand words...
~mollymaya    27.04.2009 @21:55:02
w tą stronę nie było
_______
One picture is worth a thousand words...
~Asieczka    27.04.2009 @10:24:43
gdybym sama wiedziała czym są te linie na zdjęciu, to bym powiedziała. niestety wiedzy brak, dlatego tak mnie ono intryguje, bez nich byłoby zwykłe do przesady.
ostatnio edytowane: 2009-04-27 10:27:14
_______
Fajnie mieć szczęście zasuszone na fotograficznym papierze
~Asieczka    26.04.2009 @18:54:58
wiarę w moje możliwości traktuję jako duży komplement, także wielkie dzięki
ostatnio edytowane: 2009-04-26 18:56:02
_______
Fajnie mieć szczęście zasuszone na fotograficznym papierze
~Volfen    26.04.2009 @11:35:26
Dzięki Kroz , za naprawdę wyczerpujące rady od widać doświadczonego fotografa, to dla mnie cenniejsze niż oceny Pozdrawiam. I zapraszam do obserwacji moich zdjęć i pomocy w ulepszaniu warsztatu
_______
1. Celem Serwisu digart.pl jest przedstawianie prac jego Użytkowników, wymiana poglądów oraz wzajemna pomoc.
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 8 ... 9 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt